Klachten afhandeling

Klachten

Alle klachten worden door ons zeer serieus genomen. Wij streven naar een 100% klanttevredenheid.
Heeft u een klacht over één van onze producten of heeft u een klacht over onze dienstverlening, dan kunt u deze klacht kenbaar maken aan Elektro-Snel.nl door een e-mail te sturen aan info@elektro-snel.nl of telefonisch via +31 (0)85 - 0653073.

Om u zo goed mogelijk van dienst te zijn, nemen we de klachten direct in behandeling en proberen we binnen 4 werkdagen te bevestigen dat de klacht in behandeling is genomen.

De bij Elektro-snel.nl ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen afgerond, gerekend vanaf de datum van ontvangst. Als een klacht een voorzienbaar langere verwerkingstijd vraagt, wordt door Elektro-snel.nl binnen de termijn van 14 dagen geantwoord om u hiervan op de hoogte te stellen.

 

Bereikbaarheid
Onze klantenservice is bereikbaar op telefoonnummer +31 (0)85 - 0653073 op maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag tussen 9:00 uur en 15:00 uur. U kunt ook een e-mail sturen aan info@elektro-snel.nl; U krijgt gegarandeerd snel een reactie van ons.

 

Indien bovenstaande niet tot de oplossing leidt dan kunt u altijd gebruik maken van de geschillencommissie waar wij volledig bij zijn aangesloten
Meer informatie kunt u vinden op http://www.keurmerk.info/Home/Klacht

Laden...